kłopoty z drukowaniem

Autor: Tomasz Mikołajewski (tmikolajewski_at_rupbyd.ppcor.org.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 09:01:44 MET DST

Mam do rozpracowania taki problem:nie drukuje mi komputer 200MMX.Drukarka
jest O.K. ponieważ sprawdzałem ją na innych kompach i drukuje dobrze. Na
kompie ponownie postawiłem system W98 ale to nic nie dałobo nadal jest tak
samo:po wydrukwaniu 2 stron wydruk sie zatrzymuje pojawia sie komunikat ze z
powodu nieznanego błedu systemu drukarka przestaje odpowiadac.Tak samo
zachowuje się na dukarkach HP 610, HP 970, Lexmark 5700.Ściągnąłem nowe
sterowniki,ale to nnic nie dało, wymienilem port LPT - nic