Re: problem z RAM pod płyta z Alladin 5

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 21:55:27 MET DST

Podaj wiecej szczegolow, np.jaki procesor , jaka plyta. Np. W przypadku AMD
k6-2, pamiec podreczna 2 poziomu jest na plycie , wiec jesli masz 512 kB (sa
plyty do tego procesora, ktore maja 1 a nawet 2 MB) takiej pamieci, to po
przekroczeniu 256 MB RAM'u wydajnosc spada. To samo moze wystapic przy
procesorach Celeron, kore maja pamiec pdreczna drugiego poziomu wbudowana w
strukture procesora, ale jest jej tylko 128 kB.

R.P.