Re: Jaki dysk Fujitsu?

Autor: kiwi (kiwi_at_zealand.com)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 17:37:14 MET DST

>Myslalem tez o IBM ale podobno so ostatnio bardzo
>awaryjne. Czy to dotyczy tylko DTLA wyprodukowanych na
>Wegrzech? Czy 5400 tez padaly czy tylko 7200? Czy to tylko
>wina kontrolera HPT?

Mam 4 IBM-y w dwu kompach - 2 x 20 GB (DTLA) i 2 x 40 GB (ICL).
Te DTLA chodza na razie super a wczoraj niestety padl mi jeden z
ICL-ow (po miesiacu od kupienia !!!).

Za wyzsze pieniadze, ktorych zada IBM za swoje dyski w stosunku do
konkurencji wymagalem od firmy calkowitej bezawaryjnosci. A tu klops.
Zamiast nastepnego IBM-a kupie tanioche Samsunga 7200 obr. 60 GB lub
wiecej za porownywalne pieniadze! Pora wyjsc spod wplywu samej marki i
poczty pantoflowej.