Re: komputer sie "zamraza"

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 18:11:31 MET DST

Użytkownik "MW" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> na takiej konfiguracji: Soltek 75KAV, Duron 800, Dzwiek Yamaha 714, karta
> siec. Genius GFII 100TXR (Realtek) po przeinstalowaniu systemu (windows
> 2000) system zaczal sie "zamrazac" tak ze tylko twardy reset pomaga.
> wczesniej nic takiego sie nie dzialo.
> zainstalowalem najnowsze drivery do wszystkich urzadzen,service pack 1 i
2,
> 4in1 4.32, itp. i jeszcze w stosunku do poprzednich ustawien zmienilo sie
> ze uaktywnilem ACPI w biosie.
> jak teraz w menadzerze urzadzen patrze to na przerwaniu 11 mam ACPI, karte
> [...]

pozagluj kartami to raz (kazda na kazdym slocie...wiem upierdliwe ale czasem
pomaga.)
jest cos takiego jak wspoldzielenie przerywan...ja mam dzwiek, sieciowa i
cos tam na 11 i wszystko chodzi (ale tez byly problemy) ...dodam ze sprzet
podobny soltek rodzinki 75 duron 750 karta siec realtekowa i sb
aaa i jak nie potrzeba to wylacz ACPI...fakt ze na 11-ce to multum tego
masz.
pzdr
ein