komputer sie "zamraza"

Autor: MW (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 17:34:48 MET DST

na takiej konfiguracji: Soltek 75KAV, Duron 800, Dzwiek Yamaha 714, karta
siec. Genius GFII 100TXR (Realtek) po przeinstalowaniu systemu (windows
2000) system zaczal sie "zamrazac" tak ze tylko twardy reset pomaga.
wczesniej nic takiego sie nie dzialo.
zainstalowalem najnowsze drivery do wszystkich urzadzen,service pack 1 i 2,
4in1 4.32, itp. i jeszcze w stosunku do poprzednich ustawien zmienilo sie to
ze uaktywnilem ACPI w biosie.
jak teraz w menadzerze urzadzen patrze to na przerwaniu 11 mam ACPI, karte
siec., dzwiek, grafike, USB(drukarka)
przelozylem karte sieciowa do innego slotu PCI (gdzies slyszalem ze to moze
pomoc) ale to raczej nic nie dalo (no, teraz "zamraza" sie rzadziej)
czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak???

--
MW