Re: Pytanie o soft-cooler, a w zasadzie o windę...

Autor: Maro (maro77_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 15:40:42 MET DST

Witam

Mam bardzo podobną konfigurację (D800 i Soltek 75-KAV) i ten sam problem. W
czasie pracy systemu przed uśpieniem temp. procka jest dość wysoka (65
spoczynek - 75 praca). Po uśpieniu i wybudzeniu spadała do około 38 - 40
stopni co jak na chłodzenie Titan Majesty V jest bardzo dobrym wynikiem.
Piszę spadała bo od kiedy mam zaistalowany modem sieciowy do kablówki to po
uśpieniu spada do około 55 stopni. Też prowadziłem pomiary na dotyk i moje
odczucia są podobne (tzn. po uśpieniu - chłodniejszy) ale ta różnica nie
jest zbyt wielka. A już na pewno radiator nie ma około 60 stopni. Jest po
prostu mocno ciepły ale nie parzy - myśle że ma ze 45 stopni. Jest wyraźnie
chłodniejszy od Barracudy III która wg wszelakich testów ma 50 stopni.
W pracy mam 5 kompów w tej samej konfiguracji (Soltek 75KAV) i na jednym z
nich też występuje ten problem. Ale co ciekawsze w "moim" komputerze w pracy
temp Durona wynosi 45 stopni a na dotyk temp. radiatora jest taka sama jak u
mnie w domu.
Podsumowując wydaje mi się ze błąd leży tu po stronie błędnego odczytu temp.
przez płytę główną i specjalnie bym się tym nie przejmował.
Maro

ps. jakie są u Ciebie temp. Durona przed i po uśpieniu

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <rozie_at_friko2.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9i599u.3vvmen9.1_at_roses.of.many.colours...