Czy da sie bootowac z 2 dyskow bez zmian w BIOS-ie?!

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 07 Jul 2001 - 15:37:29 MET DST

Chodzi mi o mozliwosc stworzenia jakiegos menu startowego, w ktorym moglbym
wybrac bootowanie z pierwszego lub drugiego dysku (pierwszy lub drugi kanal
IDE). Wiem, ze taka mozliwosc daje LILO z Linuxa ale czy nie ma innej
mozliwosci np. jakiegos bootloadera (bootmanagera), ktory pozwoli stworzyc
takie menu dla Windy (DOS-a)? Pomijam tez boot managera z W2000 poniewaz on
(z tego co sie orientuje) moze uruchamiac systemy tylko z tego dysku na ktorym
sie znajduje.Z gory przepraszam jesli temat byl juz walkowany na grupie ale
moze sa jakies nowe spojrzenia na dane zagadnienie. Prosze o rady na grupie lub
na priva.
Pozdrawiam.
PIT_R