Re: Dlaczego DivX skacze ???

Autor: gabryhh_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 07 Jul 2001 - 11:41:07 MET DST

no właśnie po co ta nagonka na procki amd z serii k6 i czipsety, mam m.in.
podobny sprzęt (k6-3, ali5) filmy chodzą spoX dźwięk to kodek crystal sound, a
w tle sobie chodzi serwerek mały, pełen looz i co najważniejsze za śmieszne
pieniądze, oczywiście nie twierdzę że gram na nim w quake III........ghh