Re: Dlaczego DivX skacze ???

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 21:28:34 MET DST

Some day I met a message from "Tomek T. Neas" <neas||post|p1>. The message
said:

> Banshee
>
> No tak ale zauważ, że K6-2 500 to nie Celeron 333_at_415, a Ali to nie BX.
> :-)))

Taaak ;)) U mnie siedzi k6-2 350_at_400 na plycie z chipsetem ALI V, UDMA 33,
64 RAM, grafika ATI Xpert99 8MB, do tego Norton Utilities (staly swap na
dysku itp.), aha i jeszcze karta
muz. na PCI. Wszystkie filmiki u mnie chodza bez ani jednego "szarpniecia".
IMHO duzo daje zmiana karty muz., jak mialem na ISA, nic nie dalo sie
ogladac ;)) Mysle, ze to jest kwestia konfiguracji. Kiedy u kumpla
(posiadacza PII
400, 64RAM, grafika chyba 8 MB) zobaczylem filmik, ktory u mnie chodzil
na luzie, to az sie przerazilem. Zreszta, co tu duzo mowic - dysk
sfragmentowany w 75%, obladowany gierami i wszelkimi dostepnymi kodekami, o
Nortonie Systemworks nic nawet nie slyszal itd... Jak ktos jest jeleniem
(albo ma duzo forsy do wydania ;)), to sobie kupuje sprzecior z procem 1 GHz
(albo niewiele mniej) i wtedy odpala bezproblemowo...

--
Pozdr & cu
Pjotr