Re: Zwis kompa, cenzura z glosnikow ;) - POMOCY!

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 10:09:54 MET DST

Użytkownik "fks" <fks_at_fks.pl> napisał w wiadomości:

> Ale chyba mam juz rozwiazanie:
> po formacie dysku powinienem byl zrobic jeszcze fdisk /mbr (czy fdisk
\mbr),
> to powinno pomoc. Tez mi sie zdaje ze procek nie ma nic wspolnego, moze
> jeszcze przyczyna byc karta sieciowa. Jesli sie nie poprawi po formacie,
> przeloze sieciowke w inne gniazdo. Jesli nie pomoze to sie wkur*ie i chyba
> zmienie kompa...

Formatowanie dysku niewiele da, no chyba ze masz bardzo "wyeksploatowego"
windowsa. Gdy instalujesz system "automatycznie wpisuje sie fdisk /mbr" nie
ma potrzeby recznego wpisania.
Przy uruchamianiu komputera pokazuje sie tabelka gdzie ci pisze ile ramu,
jaki proc, hhd i inne pierdoly. Nacisnij wtedy na klawiaturze "Pause/Break"
i spisz to co tam pisze (dokladnie ta lista pod tabelka) - potem to na
grupe. Mozesz tez wylaczyc (w celach testow) w bios AGPx4 i fastwrites, dac
"PNP OS installed" na "NO", zmniejszyc czestotliwosc pracy RAM'u, oraz
odtaktowac proca.
Zmana komputera nic nie da jesli bedzie podobnie skonfigurowany... :)