Re: Zwis kompa, cenzura z glosnikow ;) - POMOCY!

Autor: fks (fks_at_fks.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 20:06:15 MET DST

zintegrowana z plyta (plyta ecs k7vza VIA 8363

Ale chyba mam juz rozwiazanie:
po formacie dysku powinienem byl zrobic jeszcze fdisk /mbr (czy fdisk \mbr),
to powinno pomoc. Tez mi sie zdaje ze procek nie ma nic wspolnego, moze
jeszcze przyczyna byc karta sieciowa. Jesli sie nie poprawi po formacie, to
przeloze sieciowke w inne gniazdo. Jesli nie pomoze to sie wkur*ie i chyba
zmienie kompa...

Adam

Użytkownik "Slaw" <slawrudi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Proc nie ma nic do tego.
> Jaką masz karte dzwiekowa?
>
> "Tomek T. Neas" <neas||post|p1> wrote in message

Reszta