Re: problem prosze o pomoc

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 17:54:26 MET DST

jerzyn wrote:

> Myślę, że bezpieczniej będzie, jeżeli manewr taki nie będie wskazywał na
> celową dywersję. Wtedy możesz mieć problemy. Myślę, że funkcyjka losowo
> wyłączająca program (częstotliwość wyłączeń rośnie z czasem używania)
> powinna wystarczyć.

Alez oczywiscie wszystko powinno byc oficjalnie. To znaczy pewnego dznia
wlacza sie nag screen, ze to wersja testowa i wlasnie mina okres testow,
dane zostaja, ale program juz nie bedzie dzialac. Jak dobrze
zabezpieczone shareware.

> Acha no i nie zostawiaj żadnych źródeł - mur beto przyjdą po kolanach.
> no z tym x100 to przesada :))

No moze trzoszeczke?
Valdman pisal o wynagrodzeniu "za jednoazowa robote" zedu 100 - 500 PLN.
Jezeli ten program ma byc i jest szeroko urzytkowany w tej firmie, to
cena x100, czyli 10 000 PLN wydeje mi sie uzasadniona. A jak powie 5 000
to powinni go jeszcze w reke pocalowac.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski