Re: problem prosze o pomoc

Autor: jerzyn (slajerzyn_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 16:14:51 MET DST

> Pewnie jak nie ma nic na papierze (umowa, podpisany projekt, zlecenie
> itp.) to nic nie wywojujesz. W sadzie tez. Ze zlodziejami i chamami
> trzeba ostro. Jak masz mozliwosc, to podmien caly soft na taki z limitem
> daty lub uruchomien, a jak sie skoczy ten okres, to sobie zazycz
> obiecana zaplata x 100. Forse bedziesz mial w 5 minut!.
>
> Jak kogos nie znam, to sie nie biore za robote bez zaliczki 50%.

Myślę, że bezpieczniej będzie, jeżeli manewr taki nie będie wskazywał na
celową dywersję. Wtedy możesz mieć problemy. Myślę, że funkcyjka losowo
wyłączająca program (częstotliwość wyłączeń rośnie z czasem używania)
powinna wystarczyć.
Acha no i nie zostawiaj żadnych źródeł - mur beto przyjdą po kolanach.
jerzyn
P.s
no z tym x100 to przesada :))