Re: Jaki mikrofon do karty dzwiekowej?

Autor: leinad (leinad_at_master.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 14:58:17 MET DST

Bardzo chwale sobie mikrofon Panasonic costam costam (nie pamietam teraz)
Czesto nagrywam na minidisk'a rozne rzeczy i jakosc jest na prawde bardzo
dobra !
Stereo, z bokami (lepsza kierunkowosc), maly i ma calkiem przyzwoite pasmo
40-20k
Uzywalem tez do VIAVOICE (rozpoznawanie mowy) i dzialalo OK.
Niestety kosztowal ok 80 zl...
Ale mysle, ze warto.