Jaki mikrofon do karty dzwiekowej?

Autor: jacek (jdebrow_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 19:25:04 MET DST

Czy ktos moglby polecic jakis mikrofon ktorego jakosc nagrywania w
szczegolnosci w czasie dyktowania tekstu ( dla celow rozpoznawania mowy)
bylaby mozliwie jak najlepsza ?
Standardowe tanie mikrofony pizeoelekryczne w cenie ok. 10 zl daja niestety
dosc slaba jakosc - z kolei nie wiem czy te drzosze magnetodynamiczne mozna
podlaczyc bezposrednio do karty i miec podobna jakosc jak przy podlaczeniu
do wzmacniacza - byc moze jest jakis mikrofon przystosowany najlepiej do
wspolpracy z karta dzwiekowa ( moja YAMAHA 724 teraz ma podlaczony m.
piezo.) ?
Jesli ktos ma jakis poglad na te sprawe prosze o informacje.

                        J.