kto pomoże z HP 930c?

Autor: Darek I. (darim_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 14:16:15 MET DST

Cześć!

Pilnie proszę o pomoc, nie mogę "do końca" zainstalowac drukarki HP 930c.
Wszystko zaczęło sie tak...

Przed instalacją nowej, chciałem odinstalować starą druk. tzn HP 640c by
zainstalowac nowa i odpaliłem CD z oryg. oprogramowaniem HP i wybrałem opcje
"odinstaluj". Deinstalacja ruszyła jednakże po pewnej chwili (po
przełączeniu do któregoś tam z kolei okna) stanęła i ... nic Komputer
sprawiał wrażenie jakby sie zawiesił, moje kolejne próby popchnięcia
deinstalacji spaliły na niczem. W związku z tym nie pozostało mi nic innego
jak zresetować...

Gdy po ponownym uruchomieniu zajrzałem do folderu "drukarki" w Panelu
sterowania HP 640 juz tam nie było. Wydawało mi sie wszystko OK jednak gdy
zacząłem instalować 930, instalacja po pewnym czasie znów (na któryms tam z
kolei oknie) stanęła i ani rusz. Znów nie pozostało mi nic innego jak RESET.
Po uruchomieniu kompa zgłasza sie komunikat "Wykryto nowe urządz" jednak po
zajrzeniu do Panelu sterowania-Drukarki 930 jest ona tam widoczna; co więcej
można drukować. Odinstalowałem ją jeszcze raz i zainstalowałem ponownie ale
sytuacja się powtórzyła (i tak jeszcze 2 razy).

Reasumując - instalacja jest jakby niekompletna - w pewnym momencie zostaje
przerwana, drukarka ma swój folder w Panelu Ster. i można drukować ale przy
każdym odpaleniu komputera widzi on 930 jako nowe urządz.

Co robić by przeprowadzić całą instalację poprawnie? Proszę o pomoc bo cała
przyjemność z nowego sprzętu pójdzie w diabły!

Darek I.

PS. Aha , jeszcze jedno. Próbowałem też zainstalowac z powrotem 640 by
zobaczyć jak przebiega jej instalacja ale tu już też pojawił sie ten sam
problem (zawieszenie na którymś tam oknie procesu instalacji)