Re: proce

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 14:20:18 MET DST

Tomasz Kochmanski <nospam-kochmans_at_polbox.com> wklepał:
>Pytanie bylo o pecety, czyli odpadaja wszelkie RISCi, SPARCi i PowerPC.

No fakt, nie dopatrzyłem, ale... zależy jak zdefiniujesz PC, bo IMHO Mac
na PowerPC to jak najbardziej PC. ;)

Ale jeśli pominiemy procesory serwerowe to zostaje: Transmeta Crusoe,
Cyrix, Intel, AMD, VIA (chyba coś tam robi), Alpha z NT też może się
łapać, no i PowerPC.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński