Re: Serwis przeszedl sam siebie

Autor: Tomek T. Neas (neas||post|p1)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 09:57:27 MET DST

"YODAcki" <yodacki_at_poczta.wp.pl> pisze:

(...)
> Wiec panowie nie martwili sie niczym nawet tym ze klient patrzy tylko
wzieli
> odcieli gniazdo i na oczach admina PRZYLUTOWALI kable do gniazda na
karcie.
> I co wy na to ?

Hehehe, fajny serwis.

Swoją drogą to ja zawsze odrywam to co producent przyklei na kartę i daję (w
zależności od karty) albo sam porządny radiator z porządną pastą
termoprzewodzącą albo radiator z wentylatorem na 5V. ;]

                                          />
  [ Tomek T. Neas ] http||mlodziez|com (+)<,
  [ neas||post|p1 ] under.construction ----(+)