Re: TNT2 lub VooDoo2 KUPIE - Warszawa

Autor: bugi (bugi_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 19:22:05 MET DST


> No to jeszcze lepiej. Powyżej 32MB takstur to byś miał dopiero
przeglądanie
> obrazków
> więc agp texturing do niczego Ci nie potrzebny.

Nie, nie jest tak zle. W wiekszosc najnowszych gierek na prawde
moge sobie calkiem spokojnie pograc...

> > Co do U, to sie zgadzam. Demko
> > UT chodzilo calkiem znosnie w 800x600x16, cos kolo 30fps...
>
> Tak ale to była zapewne wartość maksymalna.
> Płynne znaczy bez zwolnień z klatkowaniem a przy średnim 30fps
będziesz miał
> jakieś 10 albo i mniej fps jak się coś więcej na ekranie zacznie
dziać.

Nie gralem w nie dlugo, ale nie zauwazylem jakis znaczacych
spowolnien (ustawione bylo na OpenGL). Moze jak sie dluzej
gra, nie wiem...

> > Ale na przyklad w Q3 w 800x600x32 mialem ok. 40fps i jak
> > dla mnie to wynik dalece zadowalajacy jesli wziac pod
> > uwage budowe ludzkiego oka...
>
> Tak jeśli to będzie stałe 40fps bez spadków do kilku klatek.

A tu akurat nie moge w ogole narzekac, bo przychodzil
kiedys do mnie znajomy i namietnie w te gre "pocinal",
tak ze dosc duzo dzialo sie na ekranie i spadkow ponizej
22-25fps przy ostrej akcji nie bylo.

> Pograj sobie w Sacryfice :-)

A coz to takiego?

Pozdr.

--
    .....      .....................................................
  :::::::::   |        Where the bad folks go when they die?        |
 ::"     "::  |    They don't go to heaven where the angels fly.    |
 ::__. .__::  |      They go down to the lake of fire and fry,      |
( |.o' 'o.| ) |    Won't see them again till the fourth of july!    |
 @|   v   |@  | ><((((*> New sig comming up in near future <*))))>< |
   . -=- .    |     ><((((*> bugi_at_akw.pl - GG: 1093730 <*))))><     |
    '...'      '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:24:51 MET DST