Re: TNT2 lub VooDoo2 KUPIE - Warszawa

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 02:06:46 MET DST

> 16MB? Ja mam z 32MB...

No to jeszcze lepiej. Powyżej 32MB takstur to byś miał dopiero przeglądanie
obrazków
więc agp texturing do niczego Ci nie potrzebny.

> Co do U, to sie zgadzam. Demko
> UT chodzilo calkiem znosnie w 800x600x16, cos kolo 30fps...

Tak ale to była zapewne wartość maksymalna.
Płynne znaczy bez zwolnień z klatkowaniem a przy średnim 30fps będziesz miał
jakieś 10 albo i mniej fps jak się coś więcej na ekranie zacznie dziać.

> Ale na przyklad w Q3 w 800x600x32 mialem ok. 40fps i jak
> dla mnie to wynik dalece zadowalajacy jesli wziac pod
> uwage budowe ludzkiego oka...

Tak jeśli to będzie stałe 40fps bez spadków do kilku klatek.

> Btw. nie przepadam za grami FPP, glownie gram strategie
> i rpgi. W nich jeszcze nic mi nie przycielo, wiec jak
> na moje wymagania M64 jeszcze starcza...

Pograj sobie w Sacryfice :-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\