Re: zwiech przy wykrywaniu dysku 40GB

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 22:26:18 MET DST

> mam plyte glowna EPOX VIA MVP3 i na niej bios Award 4.51.
> Po wlozeniu dysku Quantum 40GB PLUS AS QMP40000 plyta glowna przy
> wykrywaniu dysku zawiesza sie... Myslelem, ze to wina biosu czy
> chipsetu, ale mam plyte SOLTEK na tej samej via MVP3 i tym samym biosie

jestes pewnien, ze to ten sam bios?
ja bym nie ryzykowal na mojej soyo na bx wgrywac bios asusa
imho bios award 4.51 nie oznacza numeru biosu twoich plyt, sa one zupelnie
rozne i byc moze soltek ma wbudowana obsluge dyskow ponad 32GB

sciagnij sobie lepiej najnowszy bios do plyty, a jak nie pomoze to
zainstaluj disk managera

raku