Re: AMD + nieskladaki

Autor: Grendel (grendel_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 22:00:38 MET DST

On Wed, 4 Jul 2001 23:19:20 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Jedno z drugim sie wiaze (bo i trudno puscic P3 na KT133A) :)

chodziło mi raczej o to, że można nie dojść, czy w danym układzie
chipset/procek winny jest ten pierwszy, czy drugi. O ile jest to jakiś
ewidentny komunikat stopu (ostatnio uśmiałem się, gdy zwisała mi
instalka NT4.0 - okazało się, że radiator odpadł z procka i po paru
minutach po starcie instalki, po tym jak wyrzucało identyfikację
procka - wywalało również komunikat 'stop' związany z obsługą procka.

Czasem jednak nie jest to tak oczywiste.

>Na odwrot -- to moje domowe zabawki ;)

no bez przesady... te w firmie Ci nie wystarczają ;-) ?

>Heh, grunt to dobra prezentacja (a najlepiej, zeby przelozy ni w zab nie
>rozumial, co to za magie odstawiasz) :)))

Zawsze to powtarzam ;-) porządne pisemko do szefostwa z raportem 'z
przeprowadzonych prac administracyjno-konserwacyjnych systemu
teleinformatycznego Firmy, ze szczególnym uwzględnieniem integralności
i bezpieczeństwa danych oraz optymalizacji ich przetwarzania' (czytaj:
odpaliłem scandiska, defraga i sprawdziłem, czy jakaś blondynka nie
pokasowała czegoś w systemie ;-))))) Ale jak to brzmi ! ;-)

Grendel