OT - widziane w televizji

Autor: Paulina (paulynn_at_poland.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 22:00:19 MET DST

sory za OT, ale mogę o tym równie dobrze napisać gdziekolwiek, a tu
przynajmniej przeczytają to ludzie w podobnych moim klimatach. we wtorek
około 18 na vivie którejś leciał genialny videoklip, nie wiem, czyj, bodajże
jakiejść niemieckiej kapeli teddy bears, podajże pod tytułem rock'n'roll
high school czy jakoś tak. całość utrzymana była w stylu grafiki z gier
komputerowych ze złotego okresu. zwaliło mnie to kompletnie z nóg. jeśli
ktokolwiek to widział, zna namiary, niech da znać. jak nie widział, a
zobaczy, będzie wiedział o co chodzi....

pozdrawiam
paulynn