Re: zgrywanie audio z line-in w k. dzwiekowej

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 18:18:29 MET DST

Użytkownik Stawros Diamandakis <stawros_at_kul.lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3B42D1C5.C59F10AA_at_kul.lublin.pl...
> Witajcie,
>
> Niestety nie znalazlem w archiwum rozwiazania mojego problemu :(
> Czy ktos zechcialby poradzic mi jak zgrac sygnal z wejscia karty
> dzwiekowej? I polecic mi do tego jakis prosty program?
> Zapewne dla wielu z Was jest to pytanie banalne, wiec tym bardziej licze
> na wasza pomoc.

Polski program - Messer (freeware), możesz zgrywać do wave lub mp3 w realtime.
http://www.dago.pmp.com.pl/messer/

W części download ściągnij sobie dodatkowo biblioteki
do kodowania w mp3.

Pejot