Re: zgrywanie audio z line-in w k. dzwiekowej

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 02:26:23 MET DST

Zgrywalem z wejscia In karty dzwiekowej SB Live 1040 dzwiek z magnetofonu
UHER za pomoca Audiograbber-a 1.62 (obecnie zainstalowalem 1.70). Potem
zrobilem z tego plyte CD Audio, ktora wyszla bardzo dobrze. Uwazam, ze ten
program jest dosc intuicyjnie zrobiony i ma wskaznik sygnalu wejsciowego,
tak ze mozna regulowac ten sygnal, aby go nie przesterowac przy zapisie.
Jezeli chce sie powojowac od razu z mp3, to trzeba zciagnac i zainstalowac
odpowiednie kodeki. Od nich zalezy jakosc i rodzaj kompresji.
Mozna je znalezc na stronach poswieconych mp3 gdzie czesto od razu jest
wytlumaczone, ktore sa najlepsze i dla czego.
Znam tez inne programy tego typu, ale Audiograbber mi wystarcza.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik "Stawros Diamandakis" <stawros_at_kul.lublin.pl> napisał w