Re: błąd w kości 686B

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 14:05:10 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Norbert Czulewicz" <norbert.czulewicz_at_wp.pl> napisał w
> wiadomości news:9i162n$grb$1_at_news.tpi.pl...
>

> TO ZALEZY !!
> mostek poludniowy VIA moze wspolpracowac chyba z polnocnym AMD - wiec
> sprawdz czy taki na plycie jest i juz (jak go nie ma i jest mostek amd to
> bledu nie ma)! nowy bios od plyty ma juz zapewne poprawke na to ! nowe via
> 4in1 tez ( wszystko da ci producent plyty / chipsetu)

w większości płyt na amd760 jest southbridge via 686b, ale ja bym raczej nie
instalował w takiej płycie via 4in1 ;-) co do tego błędu, to nie mam
pojęcia, czy on też występuje na płytach via/amd... prawde mówiąc nie
widziałem jeszcze takiej płyty na oczy... rozsądnie będzie jeszcze poczekać,
aż więcej płyt sie na nim pokaze..
grzech