Re: THERMOPOX 75 AGS. Pytanie.

Autor: marikaz (marikaz_at_dr.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 18:03:08 MET DST

Użytkownik "Norbert Czulewicz" <norbert.czulewicz_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:9hv528$ve$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ta pasta przewodzi prąd. Bo pierwszy raz w życiu smarowałem procek i
> możliwe,że dałem za dużo pasty. Czy jest możliwe zepsucie Athlona przez
> nadmiar pasty np. przy połączeniu elementów tą pastą wokół rdzenia?

Czy jest to pasta przeznaczona do stosowania w elektronice? (wazne!)
Jak jest, to jest tez wybitnym izolatorem wlasnie.
Na mojej tubie stoi napisane 3,5*10^14 ohm/cm, U przebicia 30kV/mm
W takich okolicznosciach nie nazwalbym tego przewodnikiem.

marikaz