Re: Pamieci IBM PC133 i CAS Latency / 1-way vs 4-way

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 10:12:18 MET DST

Uzytkownik "Filip Twardoch" <f.twardoch_at_postindustry.org> napisal w
wiadomosci news:3B43BEF2.77F6991F_at_postindustry.org...
> Jak to jest? Specjalnie kupilem drozsze pamieci IBM a okazuje sie,
> ze maja CAS2 do 67 MHz i CAS3 do 133...ojojoj kiepsko. mam noname co do
100 chodzi w trybie cas2..dziwne >Cos chyba nie tak? fakt! Czy inne
> markowe pamieci np. Infineon, NEC itp. maja CAS2 na 133MHz? tak ale not
all
> Poza tym, czy to prawda, ze pamieci IBM nie chca chodzic (lub sa
> problematyczne) z innymi? eee..bez przesady
 Tak mi wmawiali na CGK. Nigdzie nie moglem
> dostac IBM, wiec dokupilem Logix na kosciach Infineon, chodza (no
wlasnie...i gdzie te problemy?)
>okazalo sie, ze sa 100MHz, wiec i tak bede musial je zwrocic.
o kurcze..wspolczuje.
sprzedaj ibm i mecz sprzedawce aby ci sprzedal dokladnie to co chcesz...a
przeciez ceny sa fantastycznie niskie

> Druga sprawa to w SiSoft Sandra wypisalo mi, ze mam obsluge pamieci
> 1-way (chipset VIA-133Pro) a tu na grupie, ze to bardzo zle i lepiej
> przelaczyc jakos na 4-way. W tej chwili mam ok. transfer ok. 200MB/s,
> obok wynikow na takich samych zestawach chipset/ram wypada to bardzo
> zle. Przelaczyc? Jesli tak, to jak?
no te wyniki sa po prostu tragiczne...mozna ale tylko za pomoca
biosu...jezeli taka f-cje obsluguje.

pzdr
ein