Re: Abit BE6 II - Karetka Pogotowia

Autor: Jan Kobior (jkobior_at_rubikon.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:53:21 MET DST

On Tue, 3 Jul 2001 23:07:38 +0200, "Adam" <lamusa_at_poczta.fm> wrote:

>dzwiki
>przy
>

>hmmm
>Jak erka to wygladaloby na alarm temp. procka
>Ale zeby sie nie ladowal ...
>Kompletnie nic nie pokazuje na monitorze ?

                Witam

    To samo usłyszałem kiedyś na komputerze z płytą Epox P2-112A i celeronem
300A. Wentylatory działały, płyta dawała się załączyć i wyłączyć. Okazało się,
że brak napięcia 2 V zasilającego procesor. Chyba zepsuł się układ scalony
stabilizatora napięcia bo tranzystory wykonawcze wymieniałem - bez skutku.
Układu LM2635M nie udało mi się zdobyć.

Pozdrawiam
Jan Kobiór