Re: Drukowanie polskich literek w DOS-ie

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:32:00 MET DST

> Posiadam drukarke Microline 391 plus sprowadzana z USA. Drukarka ta nie
chce
> drukowac mi polskich literek w DOS-ie (nawet po zainstalowaniu programow
> rezydentnych typu Latin-2 czy Mazovia). Pewien spec od drukarek powiedzal

Witam!
Dawno, dawno temu, ustawiałem parametry pracy drukarki przez kombinację
naciśnięć klawiszy pierwszych od lewej, o ile dobrze pamiętam główny z nich
miał podpis menu.
Wówczas na kartce drukowała się aktualna opcja, podopcja i jej parametry,
które zmieniało się przez kilkakrotne naciskanie tego samego klawisza. Były
tam takie opcje jak Proprinter, Epson itp,, a także strony kodowe, wielkość
czcionki itp.
Przepraszam za lekki bełkot, ale bardzo dawno nie miałem z OKI Microline do
czynienia, a chcę pomóc.
Powodzenia
Gregorek
PS. Może gdzieś na sieci jest instrukcja.