Drukowanie polskich literek w DOS-ie

Autor: Merlin (iceq666_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 23:09:01 MET DST

Witam!

Posiadam drukarke Microline 391 plus sprowadzana z USA. Drukarka ta nie chce
drukowac mi polskich literek w DOS-ie (nawet po zainstalowaniu programow
rezydentnych typu Latin-2 czy Mazovia). Pewien spec od drukarek powiedzal
mi, ze to przez pochodzenie tej drukarki (czyli USA). Moja starsza uzywa jej
do wydrukow w programie Rachmistrz 3. W programie tym mozna ustawic, aby
polskie litery skladane byly ze znakow ASCII (np. gdy chce wydrukowac litere
"ó", to program najpierw pisze "o", potem cofa glowice drukarki o 1 znak i
pisze "'" (apostrof) co daje wrazenie litery "ó"). Niestety, jest to
programi wbudowany w Rachmistrza 3. Czy ktos zna program rezydentny (a jesli
tak, to prosze o wyslanie na e-mail), ktory robilby taki bajer?

Pozdrawiam

Merlin
iceq666_at_go2.pl