Re: Jaka karta dzwiekowa ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 19:46:21 MET DST

Użytkownik D.K. <amidar_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9hs4km$evi$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Jestem (Nie)szczesliwym posiadaczem karty dzwiekowej SB Live 5.1. W
> najblizszym czasie chcialbym zmienic ja na inna (najlepiej o podobnych
> mozliwosciach) jednak karta na nie moze szumiec. Zalezy mi glownie na 3
> wejsciach linein, mikrofonowym i cdaudio. Ta "mala" usterka wszystchich SB
> dyskfalifikuje je z jakiegokolwiek zastosowania poza graniem, ogladaniem
> filmow i odsluchiwaniem mp3. Jezeli chce sobie nagrac jakis program (mam
> karte TV) to po zapisaniu dobijaja mnie szumy wlasne karty.

To jest na 99% wina tunera, gdzież by sblive
nagrywał z szumami ...
Jak słuchasz na żywo to jest pewnie bez
szumów, nie masz tak przypadkiem na kanałach
nadających w stereo nicam ?
Oczywiście używasz tunera bez nicamu.
Dodatkowo, może pobaw się głośnością
nagrywania w mikserze.