Jaka karta dzwiekowa ?

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 11:52:19 MET DST

Cze !!!

Jestem (Nie)szczesliwym posiadaczem karty dzwiekowej SB Live 5.1. W
najblizszym czasie chcialbym zmienic ja na inna (najlepiej o podobnych
mozliwosciach) jednak karta na nie moze szumiec. Zalezy mi glownie na 3
wejsciach linein, mikrofonowym i cdaudio. Ta "mala" usterka wszystchich SB
dyskfalifikuje je z jakiegokolwiek zastosowania poza graniem, ogladaniem
filmow i odsluchiwaniem mp3. Jezeli chce sobie nagrac jakis program (mam
karte TV) to po zapisaniu dobijaja mnie szumy wlasne karty. Fajnie by bylo
gdyby koszt karty zawarl sie w max 800 zl.