Re: 40 GB Maxtor czy Barracuda Seagete'a?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 22:00:10 MET DST

> Mowiszo barracudzie? Wiec co mi radzisz?
> Lukasz

Prawdę mówiąc to nie mogę się wypowiadać o awaryjności B III, bo są krótko
na rynku i nie miałem z nimi dużej styczności (szef nie sprzedał ich zbyt
dużo) mogę potwierdzić tylko, że są faktycznie szybkie. Za to powiem Ci, że
dysków Fujitsu to sprzedał szef sporo i naprawdę jak na razie to tylko jeden
padł w ciągu ostatnich 8 miesięcy. Nie mówię tu o konkretnym modelu, bo
widzę, że jak ludziska przynoszą starsze kompy do serwisu to mają modele od
3GB w górę. Nie mogłem się nadziwić szybkości dysku 10GB. Sqbany szybszy był
od mojego U10 15GB. Z tego co widziałem to masz do nich awersję, ale ja
także sobie je chwalę i za bezawaryjność, stosunkowo dużą szybkość i bardzo
cichą pracę (jak widzę po opiniach na grupie to nie tylko ja).

Pozdro. Seba