Re: 40 GB Maxtor czy Barracuda Seagete'a?

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 00:02:21 MET DST

--
Pozdrowienia  Admin66
admin66_at_2com.pl
gg: 980809
Użytkownik "Proximm" <proximm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Mam dylemat.
> Dotad uzywalem 10 GB Barracuda. Podobno Seagate'y sie wyrozniaja mala
> awaryjnoscia i nawet HP sklada zestawy z tymi dyskami. Ale znow znajomy
> serwisant powiedzial, iz odkad przeszedl z Barracudy 40 GB na Maxtor 40
GB,
> to Seagate przestalo dla niego istniec :-) Podobno jest bardzo szybki :-)
> Co Wy na to?
> PS. Warto poczekac na spadek cen dyskow? Maxtor u mnie kosztuje 639 zl
> Pozdrawiam
> Lukasz Wasko
>
> Ja mam seagate barracuda III 40 GB i jestem z niego bardzo zadowolony,
wcześniej miałem barracude II 20GB ale one były niezbyt udane(był za głośny)
Naprawdę bardzo szybki dysk, i jest cichy. Moje doświadczenia z maxtorami
źle wspominam ale może to kwestia modelu....
Jeduny minus to że się grzeje, może to wina mojej obudowy....
Wybrałbym barracude...
pozdrowienia
--
Pozdrowienia  Admin66