Re: Jaki program do odzyskania danych z dysku?

Autor: R4v aka Rafal B (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:45:19 MET DST

W wiadomości "Jaki program do odzyskania danych z dysku?", użytkownik
kellerman_at_interia.pl (Marta Kellerman) zeznał:

>Czy znacie jakas dobra aplikacje ktora pozwala na odzyskanie lub
>odczytanie tej 'ciemnej materii' jaka jest 1.4 giga waznych wynikow?
>Wiem ze istnieja jakies programy ktore automagicznie potrafia
>odtworzyc nawet skasowane pliki - mam nadzieje ze w tym wypadku nie
>bedzie potrzeba stosowania zadnyc cudow - dane gdzies w koncu sa :)
>Prawie od razu zorientowalam sie ze cos jest nie tak - nie zrobilam
>zadnej defragmentacji dysku, nic nie zapisuje na tej partycji zeby nie
>pogorszyc sprawy.

Być moży Norton Unerase cos by zrobil ale srednio mu to wychodzi,
jednak mozna sprobowac. Mozesz nawet uzyc wersji trial na plytkach
dolaczonych do gazet. Tylko nie ruszaj tej partycji z 'ciemna materia'
:)

--
Raf
raist_at_poczta.fm