Kawiarenka internetowa - pomocy!

Autor: Łukasz (lukasz_sojka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:55:52 MET DST

Jestem w trakcie otwierania kawiarenki internetowej w niewielkiej miejscowości pod Warszawą. Nigdy wcześniej nie prowadziłem działalności tego typu, dlatego zwracam się z prośbą do wszystkich Grupowiczów, którzy mają pojęcie o organizacji i prowadzeniu takiego biznesu, o udzielenie mi jakichkolwiek rad, lub odesłanie mnie do odpowiednich miejsc lub osób w Sieci. Interesują mnie zarówno kwestie prawne, takie jak np. czy internet cafe to handel czy usługi (jestem ryczałtowcem i od tego zależy stawka
podatku), czy na wszystkich stanowiskach muszę mieć zainstalowane licencjonowane wersje wszystkich gier, czy wolno mi będzie legalnie wypalać dane ściągnięte przez użytkowników (w tym filmy i mp3), etc., jak i kwestie techniczne, dotyczące samej kawiarenki, jak np. rodzaj sprzętu jaki muszę kupić (jestem na etapie adaptacji pomieszczenia, mam zamiar zainstalować 8 stanowisk + serwer) czy tytuły najpopularniejszych obecnie w kafejkach gier, bez zakupu których się nie obejdę. Słowem - wszytko co wiecie
i czym moglibyście się ze mną podzielić. Będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam,
Łukasz
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl