Jaki monitor 17' kupic?

Autor: Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:58:50 MET DST

Czesc

Czy ktos z Was uzywa i moze sie wypowiedziec na temat:
-AOC 7Klr
-Miro A17F95

Mam bardzo ograniczone mozliwosci i chcialbym wybrac cos co nie swieci jak
reaktor, ma zakres czestotliwosci odswiezania poziomego do jakichs 90kHz i da
sie w tym pracowac na 1024x768 w porywach do 1280x1024 (ponad 85Hz, stad te
90kHz), a w dodatku jest tanie. Te 2 monitory wydaja sie spelniac wszystkie te
warunki i zastanawiam sie czy sa jeszcze jakies w cenie ponizej 1100 i ktory z
nich wybrac. Miro jest drozszy o 120 zl, parametry ma te same, ale nigdzie nie
moglem znalezc zadnego testu z jego udzialem, wiec nie wiem jaka jets jakosc
obrazu. O AOC sa pochlebne opinie, ze tani i przyzwoity. Monitor ma byc
wykorzystywany do programowania, zalezy mi na czytelnosci literek i pojemnosci
ekranu.
Jestem z Wawy, wiec gdyby ktos znal tez tani, dobry (oksymoron?) sklep z
monitorami to tez bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrowienia,
Marcin

--
Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Jesli chcesz odpisac na priv to wytnij x,y,z