Re: Procek czy zasilacz

Autor: KSX (krzychu_at_ppcor.org.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 11:52:40 MET DST

Użytkownik Krzysztof Gorczewski <kgorczewski_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9hukl6$sav$1_at_news.tpi.pl...
> Zacznijmy od poczatku . Wczesniej mialem MSI K7Turbo bez RAID-u i ktoregos
dnia ...

Poczytaj w instrukcji co oznaczaja tak świecące się diody - tam jest cała
rozpiska.

Ja miałem podobny objaw - zasilacz chodzi, wiatrak na procku też, reszta nie
rusza, czarny ekran - ale świeciły się tylko trzy diody. A przyczyną była
padnięta pamięć, czego się domyślałem, bo wcześniej zmieniałem cykle pamięci
w Biosie. Pamięć wymienili w sklepie na gwarancji.

pozdrawiam
KSX