Re: Flatron 995FT nie 'trzyma' obrazu.

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 11:00:09 MET DST

Użytkownik "Pawel Szymanski" <pawel_at_nospam-szymanski.pl> napisał w
wiadomości news:slrn9k5mok.no7.pawel_at_w.waw.pl...
> Witam.
> Jest sobie monitor (modej j.w.) i wszystk bylo by pieknie, gdyby nie to,
> ze po wylaczeniu go (na np. godzine) i ponownym wlaczeniu, obraz
> jest troche (2-3mm) przesuniety, albo zwezony.
> pobiegl bym z tym do serwisu bez chwili namyslu, gdyby nie
> to, ze poprzedni monitor tez mial takie fanaberie (z tym, ze jego nie
> trzeba byloa nawet wyalczac - przesuniecia odbywaly sie
> 'w trakcie').
> I teraz sie zastanwiam: czy mam cholernego pecha do monitorow, czy
> po prostu warunki panujace na moim biurku (glosniki, drukarka,
> [...]

To normalne, o ile po pewnym czasie znowu wraca do ustawień z przed
wyłączenia.
Monitor należy ustawiać(geometrię) po około 30 minutach od włączenia, jeżeli
go potem wyłączysz i za jakiś czas włączysz to obraz może być nico
rozregulowany, ale po kilkunastu minutach powinien być taki jak go ustawiłeś
wczaśniej

pozdrowienia