Re: celeron 800, i asus p2b rev. 1.02

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 07:47:56 MET DST

Dnia Tue, 3 Jul 2001 22:48:37 +0200, "Jerzy Wawrzyniak"
<Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl> napisal:

>Nawet, jeśli jest to nieścisłość czy pierdoła, to napisana poprawnym
>językiem jest zrozumiała.
Ja juz wole zastanowic sie nad rozwiazaniem zagadki slownej, niz
czytac pierdoly.. bo i po co mi one?
BTW: Za siedzenie na zajeciach ja wstawialem studentom laczki, a oni
nie byli w stanie zrozumiec dlaczego - przeciez sa dobrymi studentami,
chodza, siedza, wszystko robia - tylko nie mysla.

>rozwiązywać zagadki - sam autor czasami ma kłopoty z określeniem, co chciał
>napisać.
A to juz moze byc problem nie jezykowy, tylko brakow innego rodzaju ;)
albo stosowanie skrotow myslowych... zrozumialych dla autora ;)
EOT (ew. priv)

Pozdrawiam
Jarek

email: jgoralski_at_faq.net.pl