Re: Ankieta: AMD stabilny czy nie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 23:34:19 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> A skad wiesz, ze nie? Pytanie bylo prosciutkie -- co kupisz szukajac
> najmocniejszego notebooka? Tutaj nie ma co krecic, sprawa jest prosta jak
> budowa cepa -- cos z Pentium 3, nie ma innej alternatywy ;)

wiesz... ja encoduje filmy nandubem na maszyhie z celkiem 400, podczas
tego robie mase dziwnych rzeczy, czas encodingu siega czasami jeden
tydzien...

ale komp i tak chodzi 24h doba, wiec nic mu sie nie stanie ;)

oczywiscie co do notebooka, to watpie, jednak jakby ktos chcial robic na
tym 3dmarkiem, to musialby miec go caly czas podpiety do sieci
elektrycznej chyba, bo baterie by siadly

jak juz, to projektowanie na notebooku, na oddzielnej maszynie
rendering. poiedzmy jakis notebook z prockiem 500mhz (chocby powyzszy
crusoe), na ktorym sie robi projekt i maszyna z TB 1.4GHz na ktorym sie
robi rendering. pozatym by bylo szybko na takim notebooku to musialby
tam byc jakis geforce...

czyli 10 minut renderingu i wyczerpane baterie? get real...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|