Jak spowolnić głośne DVD Pioneer 116

Autor: Plenio (plenio_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:03:56 MET DST

Witam i pozdrawiam.
Kupiłem napęd DVD Pioneer 116 (16X-40X).
Ogólnie ok, ale jest głośny przy odtwarzaniu filmów (Buczy i ma wibrację).
Chciałem wymienić, bo kupiłem go wczoraj ale dwa nowe inne, dokładnie tak
samo głośno odtwarzały firmy. Wiem ze przy 16-krotnej prędkości DVD,
szybkość
wirowania płyty jest bardzo duża i wpada ona w wibrację i wydaje
nieprzyjemne dźwięki.
Znalazłem dwa programy do spowalniania napędu DVD.
NeroDriveSeed V1.50 i CD Bremse 1.13, cóż z tego jak płyta dalej hałasuje.
Niby proste programiki, ale na pewno coś źle robię, bo po ustawieniu
szybkości DVD na 6X płyta powinna odtwarzać się tak cicho jak na starym
Samsungu który też był 6X.
To tyle tytułem wstępu.
Może gdzieś jest opis tych programów, można poczytać na ten temat, albo są
inne lepsze.
Proszę o poradę i namiary.....bo sam nie mogę nic więcej znaleźć.

Pozdrawim
Plenio