Re: PILNE: napelnianie naboju do drukarek HP

Autor: Sowa (sow2_at_wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:55:14 MET DST

> Witam!

Cze!

> [...]
>
> Kupiono zestaw do napełniania "Inctec for HP 51619A/G".
> Przy napełnianiu okazało się, że tusz niemalże ciurkiem się wylewa przez
> głowicę!
>
> Nabój HP był nowy, wcześniej nie napełniany. Dziwi mnie to o tyle, że
zestaw
> inctec-a do napełniania nabojów canona działał doskonale (nabój po
> miesięcznej "suszy" został napełniony i działa bardzo ładnie)...
>
> Czy możecie polecić jakieś inne zestawy do napełniania HP? A może te tusze
> inctec'a trzeba jakoś specjalnie potraktować, żeby się nie wylewały?

Ja mam HP DJ 600, i tez mialem ten problem. Wstawilem naboj do jakiegos
pojmnika, i tam jeszcze troche pociekl i przestal. Gdy juz nie kapal,
wlozylem go do drukarki, jednak nie chcial drukowac (byl w nim tusz). Jak
sie spytalem kilku gosci, to powiedzieli zeby nigdy nie czekac, asz sie caly
naboj skonczy, tylko napelnic jak bedzie juz koncowka. Teraz mam nowy naboj,
wiec jak bedzie sie konczyl, to spruboje go wtedy napelnic.

> Oczywiście, wiem że lepiej jest kupić nowy nabój. Ale to jest przychodnia
> kasą nie śmierdzi...

Dlatego lepiej kupic tansza (co nie znaczy gorsza) drukarke i bedzie tanszy
tusz, bo do HP jet drogi.

Pozdro
Sowa
GG# 607094