PILNE: napelnianie naboju do drukarek HP

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 11:38:27 MET DST

Witam!

Mam taki oto problem: jest sobie drukarka - HP DJ 695C.
Czarny tusz jest w naboju 40ml - HP51629a.

Kupiono zestaw do napełniania "Inctec for HP 51619A/G".
Przy napełnianiu okazało się, że tusz niemalże ciurkiem się wylewa przez
głowicę!

Nabój HP był nowy, wcześniej nie napełniany. Dziwi mnie to o tyle, że zestaw
inctec-a do napełniania nabojów canona działał doskonale (nabój po
miesięcznej "suszy" został napełniony i działa bardzo ładnie)...

Czy możecie polecić jakieś inne zestawy do napełniania HP? A może te tusze
inctec'a trzeba jakoś specjalnie potraktować, żeby się nie wylewały?

Oczywiście, wiem że lepiej jest kupić nowy nabój. Ale to jest przychodnia i
kasą nie śmierdzi...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki