ten sam dysk, 300% roznicy w hdtach...

Autor: Norboro (ngrochal_at_exell.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 13:52:34 MET DST

jaka moze byc przyczyna tego, ze taki sam dysk (nie ten sam egzemplarz, ale
taki sam) IBM'a (z tych nowych, chyba 40 GB) u jednego kolegi ma w hdtach
wynik read burst 76,6 megabytes/s (plyta MSI K7 Turbo, Duron 900) ATA100
a u drugiego 25,6 (nie wiem jaka plyta, ale proc Celeron 600) ATA 66

Oba maja obciazenie CPU kilkanascie procent, wiec chyba nie tedy droga.
Rozumialbym roznice zedu 20-40% bo inny procesor, inna pamiec, inna plyta,
(ATA 66 kontra 100 na takich dyskach robi roznice w okolicach kilku
procent). Ale 300 % nie miesci mi sie w glowie. Czy to wszystko moze byc
zasluga skadnikad bardzo dobrej plyty glownej MSI? Moze jakies zaklocenia na
kablu?

Dodam, ze sredni czas dostepu rozni sie o kilka procent, co chyba jest w
granicach bledu.

Pozdrawiam,
    Norboro