Re: [ON TOPIC] LUDZIE MIEJCIE LITOŚĆ!!!

Autor: Lastek (lastek1_at_dnet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 10:12:38 MET DST

Użytkownik "Adam Czajka" <adamc_at_snn.com.pl> napisał w wiadomości
> hey
>
> Mam wielką prośbę (myślę że wszyscy się pod nią
> podpiszą wszystkimi kończynami):
>
> TNIJCIE ŻESZ TE CYTATY MOŻLIWIE JAK
> NAJBARDZIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Przecież, żeby odpowiedzieć w 5 słowach na czyjś
> 20 wierszowy mail nie musicie go cytować w całości!
> Osoba zainteresowana jego treścią może go sobie
> przeczytać z oryginału, co pewnie już zrobiła nim
> doszła do waszej odpowiedzi.
>
> Pozdrawiam
> Adam Czajka

Nie bardzo macie rację. Często się zdarza, że wiadomość główna jest już
nieaktywna a odpowiedzi na nią jeszcze są aktywne. Głupio by było czytać
odpowiedzi (a nawet przyłączać się do dyskusji) nie znając pytania (to jak w
tym dowcipie o wypadku: policjant pyta się, kto był świadkiem wypadku, a
pewna pani mówi - Ja, a co się stało?).
Pozdrawiam