Re: BIOS- wake up events

Autor: Bolesław Jodkowski (boler_at_box43.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 10:06:27 MET DST

> zalezy jaka masz wersje BIOS-u i do jakiej plyty, u mnie w BIOS-ie do
> Abita KT7a trzeba ustawic
> Power Menagement->Wake Up Events->RTC alarm resume = Enabled i dodatkowo
> Date (of Month)/Resume time (hh:mm:ss)
>
> --
> Cezar

płyta jest nowiutka, k7vza, ja mam dokladnie to samo tez wlasnie takie menu,
ale ja ustawiam to na konkretna godzine (piszą, ze jak sie przy dniu
miesiaca zostawia 0 to komp sie bedzie uruchamial codziennie), ale sie nie
odpala. potem znalazlem i uaktywnilem w Power Menagement->Wake Up
Events->RTC alarm resume -> IRQ's Activity Monitoring -> IRQ 8 (RTC Alarm),
ale to i tak nie dziala... moze mam zrąbanego biosa? Pozatym jeszcze
zasadnicze pytanie: czy zeby komp sie uruchomił moze byc wyłączony, czy musi
byc w stanie czuwania, czy jakos tak?

pozdrowienia, dzieki, Bolek