Re: MAM PROBLEM Z DYSKIEM - POMÓ¯CIE, SZYBKO

Autor: Rafal B (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 19:57:59 MET DST

U¿ytkownik "Zygo" <zygwil_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Czy to oznacza - NOWY DYSK.
> Co mam zrobiæ. Czy da sie naprawiæ to uszkodzenie. Format nie pomóg³.

No i masz co chciales. Samsungami to sie powinien ktos zainteresowac bo ich
"padliwosc" jest zdecydowanie powyzej sredniej. Moge ci napisac co kumpel
zrobil ze swoim 4GB. Najpierw Low-level format (program jest gdzies na
stronie Samsunga). Jak sie sypnie (u kumpla sie sypnal na tych bedach) to
sprawdzamy gdzie sa te bedy (np. Norton Disk Doctor, skanowanie powierzchni
i liczysz klastry :) i zakladamy partycje w odleglosci jakies 10-20 MB od
bedow. I trzeba byc twardym, bo w kazdej chwili "rdza" moze posunac sie
dalej i stracisz dane :(.

Raf