MAM PROBLEM Z DYSKIEM - POMÓ¯CIE, SZYBKO

Autor: Zygo (zygwil_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 19:31:06 MET DST

Ema

Mam dysk Samsunga 8,4Gb.Ostatnio wywali³em Windowsa i po ponownym
zainstalowaniu napotka³em kupe b³êdów. Niemog³em instalowac programów bo kom
mi wywala³ ¿e : B³±d zapisu dysku C.- na niebieskim dosowym ekranie.
Postanowi³em sprawdziæ go Scandiskiem pod Windowsem. Wykry³ ¿e mam 45 056
bajtów w uszkodzonych sektorach dysku na partycji C i 8 192 bajtów na D
.Ca³y czas mi sie kom zacina³ nawet przy tworzeniu nowego katalogu.(Pewnie
ca³y czas próbowa³ zapisywac dane na tych uszkodzonych sektorach)
Sformatowa³em dysk C i okaza³o sie ¿e to nie pomog³o. Nadal mia³em
uszkodzone sektory teraz tylko ju¿ 90 112 na C ,D bez zmian - nie
formatowa³em.
Czy to oznacza - NOWY DYSK.
Co mam zrobiæ. Czy da sie naprawiæ to uszkodzenie. Format nie pomóg³.
S³ysza³em ¿e mo¿na zablokowaæ uszkodzone sektory programami takimi jak
Norton SystemWorks. I mam go ale nie kumam sie zbytnio w angielskim.
Powiedzcie jak zablokowaæ te sektory Nortonem(krok po kroku) albo
ewentualnie innym programem lub naprawiæ je.
Za wszelkie informacje DZIÊKI.